Retourneren en garantie webshop bestellingen
Retourneren
Voor bestellingen welke geplaatst zijn via de webshop van Kokwooncenter.nl geldt een maximale zichttermijn van 14 dagen na ontvangst tenzij anders vermeld. De zichttermijn is niet van toepassing op geleverde maatwerk producten/bestellingen.
Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Mocht van de zichttermijn gebruik gemaakt worden, kan de bestelling uitsluitend geretourneerd worden indien deze:
1. eerst per e-mail aangemeld is bij info@kokwooncenter.nl
2. conform onze retourinstructies verzonden wordt.
3. De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn
4. Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
5. Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
6. Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.
7. binnen redelijke termijn doch uiterlijk binnen 10 dagen na retourinstructie (stap 2) wordt teruggestuurd
Retourzendingen die niet voldoen aan 1 van de bovenstaande condities, worden niet in behandeling genomen. De verzend- en afhaalkosten zijn voor rekening van de klant.
Na goedkeuring en ontvangst van de retourzending wordt overgegaan tot terugstorting van betaling.
Garantie
De standaard garantietermijn bedraagt 1 jaar - onverlet de wettelijke rechten - na leverdatum . Na melding zullen wij de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zullen wij een passende oplossing aandragen.
Klachtafhandeling
Heeft u een klacht of een vraag dan kunt u het volgende doen om ons op de hoogte te stellen:
- Per e-mail via info@kokwooncenter.nl
- Telefonisch via 033-4673675 tijdens onze openingstijden.
- Schriftelijk per brief t.a.v.
Kok Wooncenter BV
Postbus 28014
3828 ZG Hoogland (NL)
Het is raadzaam om een klacht goed te omschrijven en deze daar waar mogelijk te voorzien van foto's die het probleem duidelijk in beeld brengen.
Een klacht is gegrond indien deze niet veroorzaakt wordt door:
- foutieve montage/behandeling
- beschadiging door opzet/nalatigheid
- foutief gebruik c.q. nalatig onderhoud
- normale slijtage
U ontvangt zo spoedig mogelijk (echter uiterlijk binnen 14 dagen) onze reactie.